Obchodní podmínky
I. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
Step Matters, s.r.o.
IČO: 21345040
se sídlem Jablonecká 7087/30, 190 00 Praha, Česká republika
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném městským soudem v Praha pod spisovou značkou C 400471
zastoupená Ing. Janem Vozihnojem – jednatelem a Silvií Svobodovou – jednatelkou.
e-mail: mail@step-matters.cz
telefon: +420 731 711 202
web: www.stepmatters.cz, www.podologieprosek.cz
(dále jen „prodávající“)
(dále jen „poskytovatel“)
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti poskytovatele a fyzické osoby, která uzavírá smlouvu o poskytování služeb mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „zákazník“) prostřednictvím rezervačního systému umístěného na webové stránce www.podologieprosek.cz (dále jen „rezervační systém“).
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb. Odchylná ujednání v této smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky a smlouva o poskytování služeb se uzavírají v českém jazyce.
II. Informace o službách a cenách
Informace o službách, včetně uvedení cen jednotlivých služeb a jejich hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivých služeb v rezervačním systému. Ceny služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v rezervačním systému. Toto ustanovení nevylučuje sjednání smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
Veškerá prezentace služeb umístěná v rezervačním systému je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu ohledně těchto služeb.
III. Rezervace a uzavření smlouvy
Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (např. náklady na internetové připojení), hradí zákazník sám.
Zákazník provádí rezervaci služeb těmito způsoby:
- prostřednictvím svého zákaznického účtu, pokud provedl předchozí registraci v rezervačním systému,
- vyplněním rezervačního formuláře bez registrace.
Při zadávání rezervace si zákazník vybere službu, termín, způsob platby a případně další upřesňující údaje.
Před odesláním rezervace je zákazníkovi umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do rezervace vložil. Rezervaci zákazník odešle poskytovateli kliknutím na tlačítko „REZERVOVAT“. Údaje uvedené v rezervaci jsou poskytovatelem považovány za správné. Podmínkou platnosti rezervace je vyplnění všech povinných údajů v rezervačním formuláři a potvrzení zákazníka o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
Neprodleně po obdržení rezervace zašle poskytovatel zákazníkovi potvrzení o přijetí rezervace na e-mailovou adresu, kterou zákazník při rezervaci zadal. Toto potvrzení se považuje za uzavření smlouvy.
Všechny rezervace přijaté poskytovatelem jsou závazné. Zákazník může zrušit rezervaci nejpozději 30 hodin před začátkem rezervované lekce (služby), a to bez storno poplatku. V případě pozdějšího zrušení rezervace je rezervační poplatek nevratný.
IV. Zákaznický účet
Na základě registrace zákazníka provedené v rezervačním systému může zákazník přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého účtu může zákazník provádět objednávání služeb a správu svých rezervací. Rezervaci může zákazník provádět také bez registrace.
Při registraci a objednávání služeb je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.
Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu.
Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, zejména pokud zákazník svůj uživatelský účet déle nevyužívá nebo porušuje své povinnosti z uzavřené smlouvy či těchto obchodních podmínek.
V. Platební podmínky
Cena za služby je splatná při provedení rezervace, a to:
- online platební bránou;
- bankovním převodem.
V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele.
VI. a) Odstoupení od smlouvy a zrušení rezervace
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření smlouvy, a to za podmínek stanovených zákonem, pokud již služba nebyla poskytnuta.
VI. b) Storno podmínky
Zákazník může zrušit rezervaci nejpozději 30 hodin před začátkem rezervované služby. Pokud dojde ke zrušení rezervace po této lhůtě, rezervační poplatek se stává nevratným.
V případě zrušení rezervace ze strany zákazníka po provedení úhrady, poskytovatel má právo účtovat storno poplatek ve výši 200 Kč, který bude automaticky odečten z vracené částky.
VII. Práva z vadného plnění
Poskytovatel odpovídá zákazníkovi za to, že služby budou poskytnuty v souladu se smlouvou. V případě, že poskytovaná služba neodpovídá smlouvě, má zákazník právo požadovat:
- opravu poskytované služby (např. náhradní termín),
- přiměřenou slevu z ceny služby,
- odstoupení od smlouvy, pokud nelze sjednat nápravu.
VIII. Doručování
Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty. Zákazník doručuje poskytovateli korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách, poskytovatel doručuje zákazníkovi na e-mail uvedený při registraci nebo v rezervaci.
IX. Osobní údaje
Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny na webových stránkách poskytovatele.
X. Závěrečná ustanovení
Veškerá ujednání mezi poskytovatelem a zákazníkem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah obsahuje mezinárodní prvek, strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2025.